11 december 2011

Gammaldags julmarknad

I helgen har det vart Gammaldags julmarknad i Uddevalla där jag och en av mina vänner har sålt hembakt. Några recept av det jag bakat och hade med mig har jag lagt upp här och resten tänkte jag att jag ska lägga upp nu under veckan. En väldigt trevlig marknad med många trevliga kunder!
På lördagen regnade det på sidan och julstämningen infann sig väl inte riktigt trots sjungande tomtar, men det var ändå förvånansvärt många som trotsade vädret. Söndagen däremot var riktigt julig med frost och och till och med lite solglimtar! Tack alla som handlat och uppskattade våra små bakverk! :)


















3 kommentarer:

  1. Såååååå mysigt. Hoppas de blev nått över för det kommer över o käkar upp resterna till helgen :)

    SvaraRadera
  2. Tjusigt!! Du skall få lite fler bilder av mig sen oxå =) Kram

    SvaraRadera
  3. Det suger i kaktarmen när man tittar på bilderna.
    Btw... Nu ligger din blogg på min blogg ;-)

    SvaraRadera